Północny Punkt Widzenia

Biathlon, studia i życie w Norwegii według Człowieka Północy...

Wojanów

Krótko o tym, jak połączyć zainteresowania. Na niedzielny trening rowerowy zabrałem ze sobą aparat. Pojechałem niedaleko, do Wojanowa, gdzie znajduje się ciekawy budynek dworca kolejowego. Od dawna planowałem uwiecznić tam jakikolwiek pociąg i wczoraj mi się to udało. Na zdjęciu prezentuje się "perszing" 163 042-5 o imieniu Oliwia ze składem REGIO "Kamieńczyk" z Jeleniej Góry do Poznania.


Wracając miałem przedsmak wyścigu Paris - Rubaix, jadąc po starym i nierównym bruku. Zatrzymałem się jeszcze w Dąbrowicy i zaczekałem na wracający z Warszawy Wschodniej pociąg TLK "Śnieżka". Nie było niespodzianki- trzy wagony i zwyczajna EP07-1032.


Warto dodać, że w sierpniu na tej relacji pojawiła się jedyna w Polsce asynchroniczna EU07 i zawitała tym samym do Jeleniej Góry. Niestety nie udało mi się tego uwiecznić.

2 komentarze:

  1. Prędzej dojechałbyś do z Jeleniej do Poznania rowerem, niż tym Kamieńczykiem. To Ci zaręczam ja - Zając - znająca ww. delikwenta z autopsji ;) Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  2. To musiało być w takim razie straszne doświadczenie, skoro do Poznania jechałbym rowerem 3 dni :) Współczuję i również pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń